دل من...

بوی بهشت،نشنیده اش هم خوش است...

دل من...

بوی بهشت،نشنیده اش هم خوش است...

حکمت یاحسین"س"

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۴ ق.ظ

نذر کرده ام؛

100 دور تسبیح،

"اهدنا الصراط المستقیم"بخوانم...

شاید این بار،

مسیرم به خدا افتاد...


حسین جان...

آقا...

اگراشک در بساطم نباشد،

               عرق شرم،قبول می کنی؟

                                دلم،عجیب تو را میخواهد...

  • دل من ...

نظرات  (۹)

  • بانوی گمنام
  • یا حسین
    پاسخ:
    یا حسین"ع"...
  • *-یکـــ بانـــــو -*
  • یا حسینT_T
    پاسخ:
    یاحسین...
    به غبار حرم کرب و بلایت سوگند 
    دوست دارم شبی در حرمت گریه کنم...
    پاسخ:
    اللهم الرزقنا کربلا...
    اللهم الرزقناشهادت فی سبیلک...
    دلم عجیب تورا می خواهد
    حسین جااان
    پاسخ:
    عجیبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ...

    :"(

  • زائر بارانی
  • دعا کنید برای دلِ ما کربلا نرفته ها...
    پاسخ:

    شما هم همینطور...

     

    اللهم الرزقنا خیرا...

  • میرزا قلمدون
  • تا اونا نخواهندت
    نخواهی خواستشان
    خواسته اند تورا
    که می خواهی شان...

    خوشا به سعادتت
    پاسخ:
    ان شاءالله...
  • بانوی گمنام
  • بالام جان نیستی هاااااااااااااااااا
    دلتنگ و نگرانیم کجایی اخه
    پاسخ:
    نگران نباش دوست خوبم؛
    تو وبلاگت جواب دادم!
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام


    ان شاالله کربلا....
    پاسخ:
     سلام؛

    ان شاءالله...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">