دل من...

بوی بهشت،نشنیده اش هم خوش است...

دل من...

بوی بهشت،نشنیده اش هم خوش است...

خواب دیشب

جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۱ ق.ظ

عین بیداری بود؛

خوابم مربوط بود به حرفای دیشب با یک عزیز...

ان شاءالله خیره!

 کاش حرفای دیشبو نمیزدم؛خیلی تلاش کرده بودم واسه عادت به این شرایط!

البته؛من خیلی وقته تصمیممو در این مورد گرفتم؛ولی یادآوریش اذیتم میکنه...



+از فردا،رسماً کلاسام شروع میشه و امروز میرم خوابگاه...

البته؛هر فرصتی پیش بیاد،از خودم مینویسم!

خوشبحالم که دوستای خوبی دارم...


++خیلی دلم تنگ شده؛برای اون2نفر...

برای بهترین نقطه ی...


+++دوستای خوبم؛یه دختر خانم13-14ساله،بعد از یه عمل سخت هنوز تو کماست!

براش دعا کنید!

لطفاً هرکی که این مطلبو خوند،واسه سلامتیش یه صلوات بفرسته...


++++حرم امن الهی،داره نا امن میشه!

خدایا؛رحم کن...



+++++اشک هایم را نگه میدارم...


++++++واسه من هم دعا کنید؛بنده های خوب خدا...

                                                                                               یا زهرا"س"...

  • دل من ...

نظرات  (۳)

  • بانوی گمنام
  • سلام دوست عزیز
    پس خوش به حال من کلاس ها از 12 شروع میشه :)
    آخ اخ خوابگاه خیلی سخته ! من طاقت خوابگاه ندارم برای همین انصراف دادم و نشستم درست حسابی خوندم که روزانه شهر خودمون قبول شدم
    به روی چشم حتما برای ایشون دعا میکنیم
    أَمَّنْ یُّجِیبَ أَلْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَ یَکْشِف أَلْسُوء
    اللهم صل على محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    برای شما هم که همیشه دعا میکنیم دل من ....

    پاسخ:
    سلام؛عزیز
    شهر ما کوچیکه؛دانشگاه دولتی نداره؛البته غیر انتفاعی رو داره.آزادم که آزاده دیگه... :)
    من زود به زود میام خونه...

    ممنونم بانوی گمنام
  • میرزا قلمدون
  • سلام . خوش اومدین به بلاگ. خوشحال شدم
    پاسخ:

    سلام؛

    منم همینطور!

  • بانوی گمنام
  • سلام دل من عزیز نیستی !!!
    دلتنگیم فراوان
    پاسخ:

    سلام بانوی گمنام عزیز!

    ان شاءالله فردا میام...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">